Vertraging pakketten bij PostNL

postnl pakketten

Beste klanten,

Een groot aantal bestellingen dat van 24 t/m 26 november – het weekend van Black Friday – besteld én verzonden is, is nog altijd niet bezorgd. Het gaat nog altijd om 73 pakketten* die 7 dagen later niet bezorgd zijn. (*moment van schrijven maandag 3 december 2018).

Ondanks het feit dat we uit principe niet aan Black Friday doen, zijn er ook bij Ecomondo veel bestellingen geplaatst. Wij hebben vorige week maandag met man en macht gewerkt om alle bestellingen op tijd met PostNL mee te krijgen. Dit is ook gelukt.

Het blijkt nu dat een kwart van al deze pakketten bij PostNL zeer ernstig vertraagd is en in sommige gevallen nog niet eens gescand of gesorteerd. Dit is voor ons onacceptabel en we hebben hier reeds een klacht over ingediend. Wij worden door deze vertraging overspoeld met vragen waar het pakket blijft, waarom er nog geen track en trace informatie is en wanneer het pakket dan wel wordt bezorgd. Helaas hebben wij hierop geen antwoord. Ook wij tasten namelijk in het duister en krijgen geen informatie los.

We kunnen alleen maar hopen dat de pakketten alsnog verwerkt worden en op tijd voor Sinterklaasavond bezorgd worden. In het geval van niet op tijd bezorgen van pakketten moeten wij ons helaas beroepen op overmacht. Wij hebben er alles aan gedaan en zijn er in geslaagd om de bestelling op tijd te verzenden. De bezorgdienst heeft echter gefaald.

Het kost ons veel tijd om alle vragen te beantwoorden, we vragen dan ook begrip in deze vervelende situatie. We vernemen van sommige klanten dat de klantenservice van PostNL naar ons verwijst; omdat wij de pakketten niet juist of niet op tijd zouden hebben aangeleverd. Dit is pertinent niet waar, omdat de karren zelf door PostNL zijn opgehaald.

Mijn pakket is vertraagd en de track en trace geeft geen info. Wat kan ik doen?

Houd de track en trace informatie die u van ons ontvangen heeft in de gaten. Informeer desnoods bij PostNL over de status en vraag waarom er nog geen informatie bekend is en of zij hier achteraan kunnen gaan. Laat u niet te simpel doorverwijzen naar ons, want wij krijgen helaas ook geen informatie van PostNL.

Aan de ontvangers van pakketten die nog altijd wachten bieden wij onze excuses aan. Het is heel vervelend dat een deel van ons harde werk voor niets is geweest en als je als klant geen Sinterklaascadeau hebt.

Met vriendelijke groet,

Ecomondo

 

Geef een reactie

De waardering van www.ecomondo.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 15 reviews.